Câți urmăritori pe Instragram au influencerițele din „Motivi LO(VE)FT”. Miniseria despre fashion va ajunge și în România

Motivi-LoVEft

Miniseria „Motivi LO(VE)FT” a început să fie difuzată. Iată câți urmăritori pe Instragram au influencerițele actrițe, care apar în miniseria despre fashion.

Ești pasionată de fashion, modă, haine și urmărești non-stop rețelele de sociale?
Atunci, nu trebuie să piezi „Motivi LO(VE)FT”, cel mai ambițios proiectul online, internațional, despre fashion!

Tematica sunt hainele, iar rolurile principale aparțin unor actrițe, care, în viața de zi cu zi, sunt și influencerițe de succes.

Producție internațională a început  în Italia, cu patru influencerițe actrițe: Giulia, Laura, Bea și Ilaria și va trece, pe rând, prin mai multe țări! Miniseria are patru episoade și poate fi urmărită, online, în România, pe conturile Motivi, compania de publicitate promovată de cele patru influencerițe. Vestea bună este că, în viitorul apropiat, „Motivi LO(VE)FT” va fi turnat și cu influencerii din România!

Proiectul a fost lansat la nivel internațional pe 14 februarie, iar în România a început de luni, 15 februarie. Pentru fiecare episod în parte se vor alege influenceri din altă țară, care să promoveze povestea din acel episod, imediat după difuzare.

Numărul real de Urmăritori pe Instagram al celor 4 influencerițe din „Motivi LO(VE)FT”, miniseria despre fashion

Surpriză, însă! Numărul de urmăritori pe Instragram al protagonistelor, al influencerițele din „Motivi LO(VE)FT” este mult sub așteptări! Cel puțin dacă îl raportăm la România.

Cele patru modele (influencerițe), din Italia, prezente în noua mini-serie sunt:

Giulia – ea are o comunitate de 4.238 de urmăritori. Actrița joacă rolul unui MC la radio și este vocea narativă a seriei.

Bea – este urmărită pe Instagram de doar 15.600 de internauți.

Ilaria – se laudă cu 15.400 folowerși. În „Motivi LO(VE)FT”, miniseria despre fashion, ea este chef și deține un restaurant.

Laura – comunitatea Laurei numără doar 2.523 de folowerși, iar în miniserie ea este sportiva grupului.

Episoadele se pot urmări pe site-ul brandului Motivi, dar și pe pagina de Instagram Motivi. Seria este anunțată cu surle și trâmbițe și, din câte se pare, are suficiente elemente pentru a atinge succesul așteptat de producători.

În plus, miniseria este interactivă. Producătorii spun că va exista și o campanie 360 °, care va include jocuri din afara filmărilor, conținut trimis de utilizatori și shooting-uri de modă, în care protagonistele vor dezvălui finalul fiecărui episod. Tentant, nu-i așa?

Lasă un comentariu

Privacy Preferences
Politica de confidențialitate
Societatea prelucreaza o serie de date cu caracter personal ale Utilizatorilor (fie ca sunt sau nu inregistrati) atunci cand utilizeaza Site-ul si/sau orice Serviciu oferit de Doinita Oancea.ro (spre exemplu cand cumparati un abonament sau participati la concursurile si/sau campaniile noastre).

Aceasta politica de confidentialitate („Politica”) descrie ce tipuri de date cu caracter personal sunt prelucrate, cum sunt acestea utilizate, care sunt optiunile dvs. in legatura cu aceste prelucrari, precum si modul in care Noi vom respecta drepturile pe care le aveti in calitate de persoana vizata conform legislatiei privind protectia datelor cu caracter personal, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 („GDPR”).

INAINTE DE A UTILIZA DOINITAOANCEA.RO, SAU ORICARE DINTRE SERVICIILE NOASTRE, VA RECOMANDAM SA CITITI CU ATENTIE ACEASTA POLITICA PENTRU A INTELEGE CUM VA SUNT PRELUCRATE DATELE CU CARACTER PERSONAL.
%d blogeri au apreciat: